O nas
Nasz zespół pedagogów z pasją
Jako część Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie dążymy do rewolucjonizowania edukacji poprzez.
Naszą misją jest transformacja edukacji poprzez zaawansowane technologie i innowacyjne metody nauczania. Poprawiamy doświadczenia edukacyjne, opracowując najnowocześniejsze materiały edukacyjne, pionierskie, wpływowe projekty i prowadząc unikalne inicjatywy wewnętrzne. Naszym celem jest wzmacnianie pozycji nauczycieli i uczniów, dążenie do doskonałości i kształtowanie przyszłości edukacji.
Wyobrażamy sobie przyszłość, w której edukacja jest płynnie zintegrowana z zaawansowanymi technologiami, dzięki czemu nauka staje się bardziej wciągająca, skuteczna i dostępna dla każdego. Nauczanie opiera się na świadomości i zaufaniu, dlatego staramy się uwzględniać te zasady w naszym podejściu. Naszym celem jest bycie liderem innowacji edukacyjnych, inspirującym ciągłe doskonalenie i doskonałość w nauczaniu i uczeniu się.
W Centrum Zaawansowanych Technologii Dydaktycznych oferujemy niezrównaną wiedzę w zakresie integrowania zaawansowanych technologii z innowacyjnymi metodami nauczania. Nasza wartość polega na opracowywaniu wysokiej jakości materiałów edukacyjnych, pionierskich, skutecznych projektach i wdrażaniu unikalnych inicjatyw wewnętrznych. Koncentrując się na świadomości i zaufaniu do nauczania, umożliwiamy nauczycielom i uczniom osiągnięcie doskonałości. Współpracuj z nami, aby doświadczyć transformacyjnego podejścia do edukacji, które napędza zaangażowanie, skuteczność i ciągłe doskonalenie.
Dyrektor Centrum Zaawansowanych Technologii Nauczania, WSIiZ
Kierownik Projektów w Biurze Projektów, WSIiZ
Adiunkt w Katedrze Zarządzania, WSIiZ
Zatrudniona w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie od 2005 roku.
Dr Świętoniowska obroniła z wyróżnieniem rozprawę doktorską pt. „Doskonalenie dojrzałości projektowej organizacji” w dziedzinie nauk społecznych – nauk o zarządzaniu i jakości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w 2019 roku.
Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na zarządzaniu projektami, innowacjach, przedsiębiorczości oraz wykorzystaniu gier w edukacji.
W swojej karierze zawodowej przygotowuje i zarządza krajowymi oraz międzynarodowymi projektami finansowanymi z programów wewnętrznych i zewnętrznych (szczególnie z programu Erasmus Plus). Specjalizuje się w zarządzaniu projektami międzynarodowymi realizowanymi z europejskimi uczelniami, a także innymi podmiotami europejskimi, takimi jak przedsiębiorstwa czy firmy konsultingowe. Posiada certyfikaty zarządzania projektami – IPMA C (Certified Project Manager) oraz PRINCE2 (Foundation i Practitioner), a także zaświadczenia o ukończeniu szkoleń z zakresu zarządzania projektami opartych na PMI-PMBoK; jest akredytowanym Konsultantem Funduszy Europejskich. Przeprowadziła ponad 1000 godzin szkoleń dla przedsiębiorstw z zakresu zarządzania projektami. Łączy działalność naukową z doradztwem gospodarczym w zakresie zarządzania projektami w przedsiębiorstwach, które wzajemnie się uzupełniają i stanowią dla siebie źródło inspiracji.
Współpracuje z następującymi uczelniami, między innymi: Uniwersytet Boloński, Reykjavik University Center for Research on Innovation and Entrepreneurship, Instituto Politécnico de Portalegre w Portugalii, Université de Nice – Sophia Antipolis, Uniwersytet w Sewilli oraz Uniwersytet w Murcji.
Prywatnie jest entuzjastką gier planszowych, co znajduje odzwierciedlenie w jej pracy zawodowej, gdzie promuje wykorzystanie gier planszowych i symulacji jako innowacyjnych narzędzi w edukacji. Jest współautorką gry planszowej Car Factory, odzwierciedlającej kluczowe elementy zarządzania projektami. Od 2019 roku przedmiot Podstawy Przedsiębiorczości prowadzony jest w formie grywalizacji.